måndag 16 mars 2009

are we human or are we dancer

ja här går man och väntar på att vattnet ska gå, efter att ha haft ont hela helgen och allt starkare sammandragningar så borde ju vattnet kanska åtminstone börja sippra... och visst kan jag på ett sätt säga att jag blev bönhörd, för vattnet gick i natt... i källaren... översvämning i tvättstugan.... jippie! (mutter mutter) så jag kommer väl att få gå runt med sammandragningar och en konstant molande värk i magen i 4 veckor till, dessutom i skitiga kläder, jag har ju så mkt å välja på nu som jag kommer i så det ska nog inte vara några problem... eller ja inte då eftersom det skulle tvättas i dag... så jag har det jag går och står i... som om man inte kände sig som en kalaspingla innan....

nä nu ska jag lyssna på mitt nuvarande soundtrack of my life... killers... human! såååå bra såååå bra sinnesstämmning (vilket kan behöva pepas upp) sen jag hört den....

5 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Översvämning i tvättstugan, är det maskin som läckte ut vatten eller är det något värre än så?

mama sa...

vet inte, det kommer några gubbar nu efter lunch som ska se efter vad som är fel...

Anonym sa...

Hej, vad roligt du skriver :)
Putsa lite fönster eller slipa köksluckor, då brukar det komma igång. Lycka till! /Dagis-Elin

Anonym sa...

Kul med en blogg, kommer att följa dej här. Och jag visste inte att det var SÅ nära...

Kram Petra - ga: "klass"kompis

Helene sa...

Man har ju så många snygga kläder (läs: sopsäckar) att ta på sig sista tiden, och det sitter ju så snyggt dessutom... *HA*
Men snart, snart kan du dansa runt i nya vårkläder och slänga alla resårbrallor åt skogen! ;-)