lördag 7 mars 2009

kanske än fisk ändå?

hur länge ska man ha förvärkar egentligen, har haft det nu i 7-8 veckor till och från men igår började det gå 4 sammandragningar a 1 minut på en 10 min period men dom gjorde inte ont...(mer anakonda kram hållet) det är tur man gjort det här förrut annars hade vi åkt in till Hudik... och sen slutade det efter nåntimme så där bara ändå... idag har det varit som vanligt nån sammandragning i timmen... fast dom har börjat att kännas mer... lite konstant molande... men stefan ska ju spela nästa helg så det är bara och hålla ihop en vecka till ;-)

ja jag kanske får jag gå omkring så här i fem veckor till + lite övertid (hemska tanke), det har man ju hört talas om... det var fasiken så mkt lättare med Elvis då sa det ploffs så gick vattnet å sen var det ju ingen tvivel om vad som var på G... nu vet man inte om det börjar inom några dagar, vissa tecken tyder på det, men å andra sidan så har andra sådana tecken i flera veckor innan det händer något....

vanka vanka vanka...

4 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Jag tvivlar mer och mer på att du går hela tiden.
Veckan som kommer eller veckan därpå blir Elvis Storebror.

Helene sa...

Kniiiiiip människa!! Jag skulle ju få vara först i år, jag jag jag!!! Nu blir jag tvungen att sätta fart om det inte ska gå om intet. Fram med studsmattan och hopprepet! ;-)

mama sa...

ja det får inte sätta igång nu för jag vill inte ha en full/bakfull karl med mig i förlossningsalen i allafall, stefan är ute med 'farsor på stan' ett gäng pappor som ses 4 gånger per år som bowlar äter och dricker gott...så jag kniiiiper :-)

Helene sa...

Farsor på stan, mycket passande namn! Ska vi bli Morsor på Statt? ;-)