måndag 23 mars 2009

ja må dom leva ja må dom leva...

hur länge kan man gå omkring med förvärkar och sammandragningar utan att förlossningen startar? nu gör dom ju pust och flämt ont oxå!

nu har ju jag sagt åt bäbisen att vänta tills efter fredag så vi hinner fira Elvis 2 årsdag med tårta, balonger och kalas å allt, ska den genast bli en sådan som inte lyssnar på mamma utan gör tvärt om...?? va?!

ja ja det är väl inte hela världen vi får flytta på kalaset och blir det samma dag så blir det ju kul det med he he, hoppas dom tycker det senare i livet oxå ;-)

nu ska det bakas lite här ska ha en deg på jäsning tills pojkarna kommer hem om en timme, vi ska göra egen pizza, bra mkt rester räcka hela veckan till lunchen

ciao

2 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Tycker det är rätt spännande nu att gå bloggen din, kanske du precis skrivit att ni ska åka in men då skulle du väl skickat iväg något sms också hoppas jag. Jobbar nu två nätter, så det är bara till att ringa istället för att skicka "Nu åker vi till BB"-sms´et.
Får väl se om det verkligen blir någon fika på onsdag ;)

mama sa...

jo jag räknar iskallt med att fika på onsdag! jag har ju pratat med bäbsien ;-)

å självklart så ringer jag om det äntligen skulle vara dags... får man säga äntligen fast man precis bara gjort 37 fulla?