söndag 27 september 2009

7år och 2½år

idag är det 7 år sedan jag och stefan blev ilag, Elvis blir 2½ år idag oxå... lite kul, igår var det supernice hade sushimiddag hemma hos Gustavs föräldrar, Felicia med sina päron var oxå där med en stockholmspoolare, för att vara den enda över 3 år som var nykter hade jag det väldigt trevligt he he

jag tror vi alla hade det mycket trevligt, en paus i alla bytardags högar :-) gjorde lite fynd tyckte jag... handlade för en hel del i alla fall, fast det blir ju så nu har jag ju två barn... dubbelt så mycket borde väl vara skärligt? och 2 bytardagar på samma helg!! halleluleja! ska till järvsö nu å se om det blev lite sålt... hehe hoppas hoppas...

känns som om jag håller på att komma ner med en förkylning piss pest å senapsgas tråkigt att vara sjuk! ska egentligen jobba imorgon men min elev är gravid så jag vet inte om jag ska ställa in det? har ingen knorr än men vad vet man?

1 kommentar:

Semester & Mat sa...

Du får väl summera du också allt du fick tag på . Jag var tvungen att gå och räkna på torkställningen igår kväll innan jag skrev ner min summering ;)