tisdag 1 september 2009

dropp in


jaha, vad händer nu då mamma.... vad gör vi här och varför måste jag sitta stilla?


oxå ska det knäppas kort oxå...hummm hon spruta vatten på mig mamma... hon har en sax oxå...


hummm är det jag? vart är mitt hår? söt? japp! ser jag äldre ut? japp!


blåa stjärnor i håret, blå klubba, blå tröja... börjar Elvis se ut som en pöjk? fika hos morfar på Finess efteråt... snygga killen!!

mamma fick lugg och pappa passade på att trimma lockarna han med, så nu är vi nystilade hela familjen!

6 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Snyggt!
Saknade dock en bild på föräldrarna nyklippta ;)
Nog ser barn äldre ut när de har kort hår.

Helene sa...

Kanonfiiint!!!

Cattis sa...

Han blev sååå söt! ♥

Cattis sa...

Och nu ser jag faktiskt lite Alexander när jag tittar på fotona...kanske är det dom stoora ögonen! =)

AKP sa...

Va vacker han är!! =)))
Å visst blir dom äldre allt =)
Såå fin så! Både före och efter klippning =))

Madelens Blogg sa...

Han blev så fin..