lördag 14 februari 2009

det blev en bok!


min darling kan minsann överraska tusen tack min älskade! Jättefint halsband från Hultqvist å inslaget på finaste Kardemumma vis, vilken morgon!
å stefan fick 'Parträning' med Pavlo Roberto :-) så det är alltså inte jag som är romantiken i familjen utan Stefan... jag är praktikern... men det är i alla fall något fysiskt man gör i par... he he kanske jag kan titulera mig som familjens komiker oxå...
älskade lillplutt Elvis glömde vi inte bort om ni trodde det, han fick en fin bok där man kan dra i flikar och räkna djur... ha kan ju redan räkna till två... en två en en en räknar han här hemma, kanske det blir en två tre nu snart... mer behöver man väl inte som musiker :-)

7 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Fint halsband, är det sedan träning för beach 2009?
Trodde du menade först att det var Krepper som var med i LD tills jag nu läste H´s kommentar att det var Morgan Alling. Så blir det när man inte följer TV4´s storsatsning.

mama sa...

tack och 2010... möjligtvis... ;-)ja vi stakars gravida har ju inget annat och göra än å sitta å glo på TV på helgerna... ;-)

Semester & Mat sa...

Tänkte mera på S och träning till 2009 ;)
Jag sover ju var tredje helg pga nattarbete, när de bästa programmen sänds...

mama sa...

ja han ligger väl i farozonnen för 2009 eller så är han som alla andra karlar att dom tror att dom redan är där bara för att dom fixade beach 1989 he he nä skämt å sida jag gillar lite småfeta karlar :-)

jaha jag trodde du var ute på järnvägs ;-) nä jag vet att i inte är några TV freaks som vi... hel otroligt att ni klarar dagar utan TV vi skulle nog inte klara en kväll, inte vinter halvåret i alla fall...

Semester & Mat sa...

Vi sitter och viskar kärleksfulla ord till varann varje kväll istället för att se på Tv ;)

mama sa...

jag blir så avis på ditt socker söta liv som är så perfekt ;-)

Helene sa...

Här viskar vi inte ens, vi kastar saker på varann och skriker kärleksfulla synonymer som "pappskalle" och "jubelidiot" ;-D