måndag 23 februari 2009

tick tack

det börjar dra ihop sig... 33 veckor gjorda... in i vecka 34... tick tack... nu är det inte långt kvar, vad kommer jag att hinna med innan, jag har ju lite saker inbokade att göra och fixa... ända till 1 april, (me and I släpper sommarkläderna visning hos mig halv sju välkommen....kanske, eller vad skriver man...) modig va!! så långt han jag ju aldrig gå med Elvis... så hans tvåårsdag vill vi gärna fira först... den här gången ska vi in i april!

en sak som jag blir klar med den här veckan är i alla fall jobben... i morgon har jag mina sista lektioner... på år... skönt faktiskt, det var kul att komma ut och jobba en sväng emellan barnen, men den här gången vet jag mer vad jag ger mig in på och hur FORT tiden faktiskt går då man är föräldraledig så nu ska det njuuutas!

tick tack... bara bäbis vill komma ut... fast inte förrän i april... :-)

3 kommentarer:

Helene sa...

Har du laddat för bokrean? Är du reda att bränna pengar? ÄNTLIGEN!!! ;-D

Semester & Mat sa...

Det blir lite spännande med det där klädpartyt tycker jag. Antingen så är du höggravid fortfarande eller annars så är lilla Pyret med.
Om du skulle vara på BB just då, för visst skulle du stanna så länge som möjligt för att vila upp dig, så tar väl Stefan hand om klädpartyt ;)

Semester & Mat sa...

Din blogg uppmärksammas hos mig!