fredag 6 februari 2009

Sören är hemma!

När Elvis och jag gick in i köket nu strax efter sju för att göra välling så såg vi Sören precis hoppa upp på bordet på altanen där han brukar sitta och titta in i hopp om att bli insläpt... det var som en chock! tårarna bara kom det var så skönt att han var hemma igen och mådde bra... lite mager (har precis ätit två portionspåsar kattmat) lite skygg och luktar lite oljigt, garage typ, men han är äntligen hemma... vilken lättnad, vår älskade lilla kisse välkommen hem!

6 kommentarer:

Helene sa...

UNDERBART!!! Det var veckans gladaste nyhet! :-D

Semester & Mat sa...

Håller med ovanstående kommentator.
Så glad att han kommit hem nu :)

snöstjärna sa...

Nej men så skööönt! Vilken glädje! Kram

Anonym sa...

Vad underbart!! Förstår att ni blev glada!! Jag bekymrat mig om Sören hela veckan...

Malin sa...

Åhh! Vilken lättnad! Jag har tänkt så mycket på er och Sören och undrat hur det gått! Förstår att ni blev glada! Här har vi inte blivit friska ännu, så det blir inget Gangstar-party för mig...suck...Bella är sjuk och klängig och gnällig när jag kommer hem från jobbet så jag vill inte gå ut igen...Hoppas ni har det gott!

Anonym sa...

Va skönt!!