fredag 13 februari 2009

my sweet valentine...

det kanske är så här man ska sitta ikväll när Stefan kommer hem från jobbet.... dock skulle det gå åt väldigt mycket papper för att dölja min mage just nu... får nog vänta tills efter bäbisen är ute... och ett tag till oxå ;-)

vi ska fira lite alla hjärtans mys ikväll eftersom Stefan spelar på ett bröllop i morgon då det egentligen är dags att fira...

jag älskar kärlek och hjärtan och skulle kunna ha valentines day- every dag! lite ytligt kanske men jag tycker att det är viktigt att upppmärksamma varandra med lite blommor och choklad ibland! det är ju ingen som blir direkt ledsen för att få lite uppskattning även om det är lite av det ytligaste laget och gjort i choklad, men man kan ju inte gifta sig varje dag heller...

jag har fixat en present till stefan som det ligger tanke och kärlek bakom det behöver inte vara diamanter, det är ett sätt att säga jag har lyssnat och tänkt till.... nåt litet bara, men jag tror han blir glad, det är en hel del humor i det oxå ;-) nu säger jag inget mer utifall han sitter och smygläser på jobbet!

jag hoppas att ni där ute tar hand om era darlings lite extra i morgon, ta disken om ni inte brukar det, en liten blomma med en sån där äckligt söt nalle på, en extra lång kram... det är så lätt att glömma och bara gå på och tänka att man tar det sen... men sen är sen å blir lätt aldrig av så ta chansen då nån snäll jäkel har hittat på alla hjärtansdag för att påminna om detta (och tjäna lite pengar på oss)!

kram på er!

1 kommentar:

Helene sa...

Vad fint att du lagt in en bild på mig i mitt finaste omslagspapper! Nästa år blir det cellofan... ;-)
Skämt åsido så blir det gelehjärtan ikväll, have a happy valentine!!