söndag 1 februari 2009

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Lena och Tuss mamma http://sambaibandan.blogspot.com/

Regler
1.Länka till den som utmanade dig.
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Utmana andra personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade

7 sanningar:

1. Är oerhört blödig för allt levande, kan till och med be julgranen om förlåtelse för att vi 'dödade' den... och äter kött? ja med stor förnekelse...
2. De finaste djur som finns är katter och ödlor!
3. Har fått några grå hårstrån och bestämt mig för att inte färgahåret, mendan jag fortfarande kan plocka bort dom och ha min naturliga färg, sen är det färg på heltid antar jag...
4. Har blivit sjukt förälskad i färgen rosa...
5. Har en ask med slumpvis utvalda brev från min ungdom... några med rött band runt
6. Blir skitsur om jag får sockerdippar... så feed me!
7. Det bästa som hänt mig och viktigast i mitt liv är utan tvekan; Stefan, Elvis... lilla bäbis och Sören!

Jag utmanar: de som läser min blogg och inte redan fått den här utmaningen :-)

Har man ingen blogg kan man skriva listan som ett inlägg.... :)

Inga kommentarer: