fredag 30 januari 2009

Längtar

idag när jag lämnade Elvis på dagis längtade jag redan till jag ska hämta honom, men han har ju varit där så lite i veckan och jag behövde en dag att planera nästa veckas lektioner på så kan han vara hemma på måndag istället men det känndes ändå extra jobbigt även fast man har anledning....

säkert pga att farmor och farfar hämtar honom redan ikväll (så slipper jag åka iväg med honom före åtta till dom eftersom vi åker till ikea då) sen kommer vi säkert hem sent så han ska sova där i morogn natt oxå... låååångt! men ska försöka njuta av barnledigheten, snart har vi en till och då är det ju jour dyngnet runt första tiden på lillbäbis + att Elvis ska ha sin tid, så påminn mig om det här då jag klagar då... för det gör jag säkert ;-)

annars önksar jag er en trevlig helg!

2 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Va glad att de erbjuder sig att hjälpa till ;)
Sushin var väldigt god. 11bitar för 89kr.
Har precis gjort plats i bilen för morgondagens äventyr.

Anonym sa...

jag har utmanat dig! kolla min blogg! kram