onsdag 21 januari 2009

ajajaj


ja jag har ju haft känningar av foglossning, det började före jul, sen har det legat på samma nivå, men nu ikväll, ajajaj kan knappt röra mig, än mindre gå upprätt... är det någon som har tipps mot värken? Bälte har jag... sitter inte med benen i kors (då jag kommer ihåg) och undviker trappor i den mån det är möjligt... ska vila i morgon då Elvis är på dagis och förbereda nästa veckas lektioner från soffläge... och hoppas hoppas det går över, som en vän uttryckte det med hennes foglossningar i höstas... det var inga gremlins det var fogarna..... men jag börjar undra om det inte sitter en grön jäv..l och gnager på benmärgen ändå....

3 kommentarer:

Helene sa...

Ååååh I know that feeling! Inga promenader längre än 5 minuter, myrsteg, vila och varma bad med lavendelolja. En kombination av alltihop lindrade besvären för mig, men det svåraste är väl att hitta tid till att varva ner när man har en Elvis med spring i benen ;)

mama sa...

åh lavendelolja det lät härligt, apoteket?

Helene sa...

Hälsokosten, Weleda!