torsdag 15 januari 2009

MVC


Allt bra, fina värden både på socker och blod, det lönar sig att inte äta socker på veckorna ;-) sa hon som började (att sluta) den här veckan... 152 slag/min på bäbisen, 144 förra gången, tjej eller kille hummm.... vågade ta upp mina tankar om oro inför förlossningen (bra gjort Åsa, trodde verkligen jag skulle banga) så nu har vi remiss på aurora samtal, det känns tryggt!


Efter MVC åkte jag och köpte tulpaner, det är ju tulpanensdag, jag älskar tulpaner! så den dagen firar vi med glädje här hemma... dessutom är dom ju billigare idag! hur kan man låta bli?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tulpaner måste jag köpa idag! Såg att dom kostade 39 kr på interflora! Tack för att du påminner!

Kramis!

Semester & Mat sa...

Va bra att du tog upp det. Hoppas du får träffa den jag träffade.

mama sa...

det hoppas jag med!

Helene sa...

Kanonbra att du får samtal, det hjälper verkligen och borde rekommenderas till alla som känner nån form av oro.