måndag 19 januari 2009

restskatt...

ser på kontrolluppgifterna att det blir en fattig sommar... i snitt 27% skatt när vi har kring 34% i ljusdal.... kul.... åh jag som brukar vara så noga och ringa och ändra... gärna lite mer så man är på den säkra sidan och får tillbaka till midsommar... men jag har väl haft hjärnsläpp sen jag gick av föräldraledigheten i våras... tydligen! mutter mutter butter, är mer upprör över att jag missat det så katastrofalt och tabbat mig, än att jag blir av med hela mitt lilla sparkapital känns det som just nu... förresten är det någon som vill köpa ett matbord ;-) äh jag har tänkt på det länge men inte bestämt mig... men nu så känns det som om att det blir blocket!

ha en underbar dag!! nu ska jag gå och jaga mitt lilla monster.... Elvis springer omkring och morrar här.... ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Om ja inte tar helt galet nu så tror ja att man kan typ "deklarera" o kolla o betala in mer skatt...typ varje månad lr så...(om man har pengar)...kolla me skatteverket så du inte åker på hur mycket som hells när du ska betala in...så att säga. =) Ha de bra! Kram Eva Öhman (Lena öhman´s syster)