lördag 3 januari 2009

internet helv... och fjällen

under juldagen efter mitt förra inlägg la internet av här hemma hela trådlösa gick inte att komma åt, för mig en oteknisk nolla... så jag fick vänta till sambon kom hem igår, då slet han i några timmar svor över mina försök till 'laga' nätet, men nu så är vi på igen :-)

ja stefan var ju i fjällen och spelade i mellandagarna och i tisdags åkte jag och
elvis dit för att gå på lite afterski... elvis ville bara upp på scen och hjälpa pappa spela trummor och prata i miken... så det var lite sjåigt för en annan... nyår var supermysigt, vi blev bjudna på 4 rätters nyårssupé, men speciell tre rätters för barnen... Elvis orakde vara vaken till 22:00 sedan sov han, till och med då fyrverkerierna drog igång vid 12 snåret, vilket fyrverkeri!! flera hundra tusen hade det gått på och han som sköt hade gjort vattenfestivalens några år på 90-talet, inte illa mot en kolsvart himmel i fjällen...

ja nu är vi då hemma igen allt funkar med tekniken ...so far...

så gott nytt år på er lite i efterskott i alla fall...

2 kommentarer:

Helene sa...

Myyyysigt med nyår i fjällen!!
Jag vet inte vad som irriterar mig mest med Mvc, att dom behandlar en som småt efterbliven eller att dom är emot precis ALLT!! ;)

Semester & Mat sa...

Låter som ni haft en väldigt trevlig vistelse i fjällvärlden.