torsdag 8 januari 2009

host host

lite små hostig idag så rean får klara sig utan mig, stället har jag börjat på IKEA listan... :-) tänkte försöka hålla budgeten den här gången och sätta ett tak... frågan är hur högt, ska ta det i samråd med Stefan så det inte brakar iväg för mig (som vanligt) när boainstinkten slår till så fort man kommit med 1 mils radie kring Birsta...

det börjar bli varmare på termometern men istället är det småsnö som kommer allt tättare, sån där som blåser in överallt under kläderna och i öronen, vilken tur att Elvis och jag har innedag idag. Elvis är lite kraslig han med, lite hostig och igårkväll hade han lite feber...

Jag tror hostan väcker bäbisen för den har varit väldigt aktiv hela morgonen, den brukar vara lugn den här tiden annars och nu är det värsta inredningsprogrammet i magen, få se om vi flyttar lever dit så kan vi få plats med njurarna som sideboards där.... oxå trycker vi till lugnorna för mera takhöjd....uff












blivande inredningsarkitekt?

3 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Ja man kanske ska testa med glass också. Men jag hoppas att jag nu istället städat bort alla baciller här hemma. Kollar kanske frysen ändå ;)

Helene sa...

Det kanske är boredarinstinkt på gång i magen också, pyret vet ju inte om att han/hon ska flytta om några veckor. Kanske därför dom försöker sparka undan revbenen på en titt som tätt!

Helene sa...

På tal om barnvagn så blir det väl en sån här för dig nu:
http://www.philandteds.com/vibe_index.htm