fredag 23 januari 2009

Vackra ting


man behöver omge sig av vackra ting... och jag gillar verkligen kronor... och trots detta så är det här min första! jag vill ju gärna att det ska vara praktiskt oxå... (jag är väl snål antar jag ) vackra men praktiska ting :-) den här presenterades på Rosehills där jag hittade den som antingen ljuslyckta eller kruka för små små blommor... just nu är den tom... praktiskt va!
kronan står dessutom på ett bord som jag fick sambon att bära upp från källaren igår så nu har de två bruna fotöljerna i varadagsrummet fått ett eget bord, underlättar när kaffet intas där... välkommen på en tår!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hihihi ja, JÄTTEpraktiskt verkligen ;) *fnissar*
Men OTROLIGT fint iaf =)))

Cattis sa...

Kommer på kaffe! ;) Söt kronkruka!

Anonym sa...

Nämen så trevligt :) En till blogg att läsa, perfekt!